standalone

Extreme Motivation

جمعه, ۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۶:۲۷ ب.ظ

چند وقتی بود که حس میکردم خیلی قدم هام رو محکم و استوار سمت هدف برمیدارم یا تعریف درستی از هدفم دارم که انقد مطمینم تا وقتی که کاری جور شد و پاره وقت مشغول شدم. یکی از همکاران تو کار موسیقی بود و از رفتارها و صحبتایی که دیدم ازش فهمیدم شیدای موسیقیه و مجنون وار به سازهای میرسه و تمیزشون میکنه و معتقده که سازی که تو با هنر و مراقبت ازش صداشو در میاری از اون سازی که توی مغازه پشت ویترینه یا اونی که یه گوشه ی خونه افتاده و کسی صداشو در نمیاره, حالش خیلی بهتره...


دو روز قبل هم داشتم اپیزود جدید بی پلاس که خلاصه کتابی با اسم Focus رو میگفت, گوش میدادم. یه جاییش نویسنده حرف خیلی قشنگی زد. میگف اگر کاری که بهش باور دارید و شده اعتقادتون رو انجام بدید بسیار موفق و با تمرکز خواهید بود در اون کار و فارغ ار هر نتیجه ای حال خوبی که در جستجوش بودید رو بدست میارید.


حقیقتا این حرفایی که شنیدم و کارهایی که دیدم تو عمق وجودم رفت و بیشتر دنبال خودشناسی رفتم
شاه کلید اصلی رو باید توی خودم بگردم و پیدا کنم...

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۷/۰۶
  • ۱۶۰ نمایش
  • نیما ملاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی