standalone

Heavy Makeup

شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۵۳ ق.ظ
از صب که پاشدم امسال برام مثل سالای دیگه نبود.... هر سال منتظر ختش و بش ها و شوخی های روز تولدم بودم و قبل از اینکه از رخت کنده بشم گوشیمو چک میکردم.
امسال نه ذوقشو داشتم نه کسی بود که پیام بده
سالای قبلم اگه کسی حرفی میزد به خاطر پست های لوسی بود که میخواستم بذارم و دو نفر روز تولدمو تبریک بگن بهم و یکم حالم خوب شه. ولی امسال حوصلشو نداشتم. امیر دو روز قبل تولدم خیلی قشنگ تولدمو تبریک گفت و استوری گذاشت ولی سعی کردم خودمو ذوق زده نشون بدم و ازش تشکر کنم. بهش نگفتم تولدم 26امه و دو روز زودتر گفتی. 
از ظهر که با ناخن کشیدن رو اعصابمون و بگذرد
بعدش دم عروسی بنده خدایی از نزدیکان دیر رسیدیم و یکی دیگه کلید کشید رو تخته سیاه اعصابمون و باز بگذرد.
روز تولد رو گذاشتن برا دل خوش...
ولی این نیز بگذرد
از خدا یه خواسته دارم
اونم تمرکز ذهنی و موفقیتیه که هر روز دارم با جون و دل براش زحمت بکشم.
خواستم ازت، تلاشمم میکنم پس به قولی که دادی وفا کن
یا حق
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۵/۲۷
  • ۲۰۲ نمایش
  • نیما ملاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی