standalone

work all the time

شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۱۱ ق.ظ

روزی که از اول صبش با کار شروع بشه و همینطوری تا خود شب بی خوابی تا سر حد مرگ به چشمات بیاره رو طلا میگیرم میذارم تو قاب اصلی زندگیم

فارغ از اینکه درآمدی حاصل شده یا نه. تجربش برام خیلی شیرین تره
امروز یه قرار دارم IPM یه چند تا برنامه دست و پا شکسته نوشتم برای مانیتور کردن سرورهاشون که اگر خوب کار کنه قراره تو مقیاس بزرگتر هم استفاده بشه.

برنامه در کل چند تا گیر کوچیک داره ولی تمام تلاشمو کردم داینامیک بشه و بی مشکل
از بی کد زدن این همه مدت به ستوه اومدم و این IPM رسمن شده محراب من.

بعدش قراره برم برد رزبری پای قیمت کنم سمت پل حافظ و ببینم اگر مناسب بود بگیرمش برای پروژه شخصی

با امیر صحبتایی در مورد کار دارم

بعدشم که ماشین رو بردارم و برم کلاس زبان تا بوق شغال.

امیدوارم روز خوب و بدون استرسی باشه. اگرم نبود من میتونم جمع و جورش کنم. تمرین کردم خیلی


توکل به خدا

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۴/۳۰
  • ۱۲۸ نمایش
  • نیما ملاس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی